ändrade tävlingsplaner innan sommaren ?

har fått reda på att det kommer vara tävlingar på flera ställen nu innan sommaren, vilket kommer passa mig och nisse bra då ;)

detta kommer det bli*

1-maj:  två omgångar (lite som en CR) och i ena är det stilbedömning :)
tänkte ta 70-70 eller eventuellt 70-80, det beror på hur jag känner på första rundan :)

18-maj: får inte säga var den är, men där tänkte jag köra LD-LC+5, det beror på hur det känns, men allt deta kan andras beroende på hur det går  1,maj :)


sen har jag ''hört'' att det är en till i maj någonstans, en cr på tanums ridklubb, vilket kan passa bra att hoppa LC+5 och LB :D ?

vi får se, det kan gå skit, på första tävlingen, då kör jag nog LD ett tag :) !

men det hade verkligen varit kul att tävla han, han bjuder så bra, och har hoppat i alla lägen ''för mig'' jag hoppade ett räcke på 80 och kom HUR konstigt som hellst men han hoppade endå, gjorde värsta omhoppningssvängarna typ 1,5 meter från hindret och han hoppar som en gud !
men i söndags när jag hoppade han ville han inte, vilket var lite tråkigt, hade ju med kameran och skulle visa alla hur duktig han är..
men men ibland är man inte med, sen hade han lite ont i hovarna då, så han skal få skor, och så skal jag rida ut hela denna veckan. så han blir extra pigg och hoppglad :')







bilder från filmen, vet inte om jag fick upp den igår, men testa att söka på ''små skutt med nisse'' :)




Kommentarer
Linnea - En ponnyryttare

Den 18 Maj skall du till Dingle och hoppa Munkedals meetinget för det skall jag :P

2011-04-19 @ 20:24:50 | http://ungponnyn.blogg.se/
marie

kul att du börjar blogga hela tin,

men dedär att han ''alltid'' hoppar för dig, stämmer det?

på videon vid 1:04 smiter han ju undan? :p

2011-04-19 @ 23:26:23
Jessika

Vad roligt! Den första maj, är det på Klockaregården då? I så fall kommer jag också dit =)

2011-04-20 @ 09:22:01 | http://www.enryttare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback