dagens ridpass & longering :)

Jag ´gjorde markarbete, med golo, vilket gick sådär.
I första varvet var jag ganska nöjd ibland faktiskt, men i det andra funkade det inte alls, jag blev så trött på det han var hur stel och äcklig som hellst på det vervet, så jag släppte det.
det är inte mitt jobb att få han att bli avslappnad.


Longerade nisse*

Jag longerade nisse, vilket gick bra, han sökte sig neråt och jobbade ibland med ryggen :)
gjorde stora och små volter med han i skritt trav och galopp,  haha han är så söt när han springer runt där med sitt träns med ludd :*)
Jag vill ju få han i lite mer form tills 1,maj.
så idag höll jag på i trav kanske 30-40  minuter i högt tempo, med små pau*




Kommentarer
Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK!

Vi har en tävling där du kan vinna ett hansbo schabrak, var gärna med!http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment



Kram :)! Och ursäkta om du ej vill ha sådana kommentarer.

2011-04-23 @ 11:48:01 | http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback