snabb upd

Hej alla blogg läsare ! Hur är det med er, det är bara bra med mig iallafall ! Jag har bara inte hunnit skriva, det är inte lätt att ha häst alltså ! Iallafall så går ninja som en klocka just nu och speciellt idag och igår ! Jag satte upp ett tempo i trav, vanligtvis så brukar hon ligga på så man måste göra förhållningar. Hon låg inte alls på ! Inte det minsta, var så jag bara hehövde hålla i tygeln nästan . Jag red i "padden" . Vanligtvis så skulle hon också taggat upp sig så hon små trippar vilket jag har varit stenhård.med.att hon inte får, det är inte bra för benen ! Iallafall så.gick hon hur lungt som hellst jag ställde,flyttade, böjde och gud vet allt . Hon ställer verkligen upp till hundra ! Ska bara hitta den här perfekta känslan inne på banan och vi är klara för eliten ;) ha det gött !



Kommentarer
emma beckerhult

Vad kul att det går så bla nu :)

2011-12-06 @ 14:10:13
emma beckerhult

Vad kul att det går så bla nu :)

2011-12-06 @ 14:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback