2. på tävlings dagen :) !

* Sätter på mig varma kläder (oavsätt årstid)
* Kollar så allt är i bilen.
* Fixar till mig, håret m.m
* Kollar startlista en gång till.
* Åker till stallet där hästen sovit inne, släpper ut och longerar i 10 minuter.
* Borstar av, och gör extra fin.
* Lastar på hästen.
* Åker till tävlingsplats.
* Lastar av och ställer i box.
* Kollar så hästen mår bra efter åktur.
* Tar av och sätter på annat täcke.
* Kollar start listan.
* Pratar och diskuterar men kompisar.
* Går banan men kompis.
* Går banan själv.
* Går banan med mamma.
* Memorerar banan,
* Diskuterar banan med andra.
* Kollar till hästen och ger hö.
* Sätter på mig tävlingskläder.
* Kollar på banan, och går igenom den i huvudet.
* Fixar med hästen, och detta börjar jag med en timme innan framhoppning.
* Sadlar och tränsar.(benskydd m.m
* Skrittar fram.
* Hoppar fram.
* In på bana.
* Skritta, hoppa fram 2 hinder.(omhoppning)
* In på start.
* Skritta av,
och tar av allt från hästen ger hö lastar på åker hem, m.m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback