angående hoppträningarna på onsdagar :)

fått en miljon fråger om hoppträningen på onsdagar !
jag skulle sluta.
men så tänkte jag igenom det och kommer inte att sluta p.g.a 2 saker.

1, att vi har betalat för 7 gånger till eller något ?

2, kommer inte hoppa högt alls.

har kännt att jag varit ''tvungen'' att hoppa ''högt'' även om det inte kännts bra för mig .
men kommer inte hoppa högt alls nu inte över 70 ens !
vill börja om från början och göra det ordentligt !

svar på anledningarna jag skulle slutat : - jag har varit rädd. folk har hatat mig . och att jag slutat tyckt det var kul !
så kommer alltdå att fortsätta att rida i tanum på onsdagarna !



Kommentarer
kajsa a

tack för svaret :D

2011-02-13 @ 19:05:00
Sanna Olsson

sv: oj det har jag faktiskt glömt bort. Kan fortsätta om du vill?;)

2011-02-13 @ 20:50:37 | http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Jessika

Bra att du ska hoppa lågt tycker jag :)

2011-02-13 @ 21:28:46 | http://www.enryttare.blogspot.com
Margarita

Alla hatar dig Emil.

Äntligen fattar du det din bög!

2011-02-14 @ 00:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback