idag ska jag ..

jag ska äta frukost blir nog varma ost mackor ;)
sen så skal jag åka me kevin och se transformer 3 på bio.
han ringde och frågade igår om jag ville med :)
och såklar vill jag det .
för er som inte vet vem kevin är så är det min kusin.
fast filmen börjar inte fören till kvällen, så kommer nog blogga något inlägg till och sen kolla runt på olika bloggar :)
sen så MÅSTE jag verkligen ta itu med uppsatsen :(
har inte läst ett enda ord typ, eller jo typ att satelliten rör sig runt jorden och hålls kvar där p.g.a något tryck xd
tänkte att man skulle kolla på GHS med men det var bara dressyr och lite annat och sånt är inte intressant :)



är väl inte direkt ett fan, men det får väl funka :) ?



Kommentarer
emma ahlstrom :)

kul :)

2011-02-25 @ 23:28:11
ebba in spot "!

den ärr assss bra :D

2011-02-26 @ 01:48:06 | http://ebbainspotlight.blogplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback