frågestund ;- svar :)) !

fick in lite frågor :)


Postat av: Rebecca

nämn 3 saker du aldrig skulle klara dig utan :)

2011-01-23 @ 00:55:39
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

svar: hmn..svår fråga xd
men hästarna, för dom räknas som en sak tycker jag :p
sen mobil och dator :)




Postat av: Sandra

vilken klub tävlar du för?
hur länge har du ridit?
vad anser du att du kan träna mer på och något som du är bra på? ;)

2011-01-23 @ 01:53:15
URL: http://hoppryttarnas.blogg.se/

svar: jag tävlar för http://www.tark.se/ ''tanumsridklubb''.
jag började rida när jag var typ 3-4 :)
jag ''anser'' att man alltid kan träna mer på saker man är bra på, för att bli bättre :)

sen kanske inte det är det allra roligaste som finn satt träna på sånt som man redan är bra på :)


postat av : joselle

hva skjer a?

2011-01-23 @ 02:53:17
URL: http://josellejensen.tumblr.com

svar: haha, ingentingen :)
bra fråga där ;)



Postat av:''anonym''

tjeeena emil , hur ser snyggaste tjejen ut ?
fin blogg :)))

2011-01-26 @ 20:41:03

svar: haha,
snyggaste tjejen o_O?
vara naturlig, hatar folk som gör sig till för att få uppmärksamhet ..


Postat av: Maoouulin - från botten till toppen

Är sadeln och tränset i samma färg? :)

2011-01-23 @ 01:36:55
URL: http://ffungdals.blogg.se/

svar
:
ja sadeln och tränset är i samma färg :)


sen fick jag 5 frågor på msn :)

av;/ sanna
Känner du aldrig att du hinner tappa känslan i hoppningen?
Eller känns det som ingenting är förändrat när du väl kommer igång med träningen igen.
Skulle du alltså kunna dig och sätta dig och rida mot ett 110cm hinder idag utan problem?

svar: tappa hinder känslan ?
nej det sitter ju i, det är ju som att spela ett instrument, och inte har spelat på 4 månader.
du kommer ju ihåg allt som du lärt dig och med takt och sånt, det tar väl 1 vecka att komma tillbaka egentligen :)
både ja och nej :)
jag tar god tid på mig med att få hästarna iform :)
och efter den här vintern tar det nog några månader att komma igång :)
men om jag hade haft ett ridhus hade jag absolut kunnat det :)



av;/ pernilla

blir du aldrig rädd när du hoppar :) ?
fin blogg föresten :)

svar : jag blir väl aldrig rädd eller så :)
men lite nervös, om det inte känns bra eller om jag blir pushad till det !
händer kanske 15 gånger om året att jag blir nervös !
och kanske 2-3 som jag blir ''RÄDD''.


av;/ mikaela B

hur ofta rider du och vilka klasser och vad satsar du på iår ;d ?

svar : jag rider hoppträning i tanum på onsdagar :)
sen rider jag nisse 4 gånger i veckan och ibland 5 om jag har lust :)
iår har jag tävlat upp till LB men satsar på fina rundor i både LB och LA och fina placeringar i LC :)

av;/lhellberg

vad för stövlar har du (: ?

svar :
finns ett inlägg med det tror jag :) ?
men, skriver här med iallafall :)
jag har mountain horse sc3 tror jag dom heter :)
och så har jag tretorn advance :)


den 5 fråga var lite som mikaela b 's fråga om vilka klasser så svarar inte på den igen :)
hoppas ni fick svar :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback