frågestunden.

lite frågor från frågestunden :)
Tänker inte svara på alla i ett inlägg utan typ 5 frågor bara :)!

Anonym om sista chansen .:

1 Har du glömt din egen bloggadress?
2 Varför kan du inte ta kritik?
3 Varför ljög du om att du hade en bloppis bara för att få besökare?
4 Hur gammal är du egentligen?

Svar:
1, nej det har jag inte.
2, det kan jag, om jag vet att jag förtjänar det ;)!
3, ?
4, 14

Frida om sista chansen .:

1.Vad är din ponny för ras?
2. Hur gammal är du?
3. Vad tycker du om gangsterponnyn ?
4. Vart bor du?
5. Hur länge har du ridit?
6. Vem är din idol inom ridsporten?
7. Vad tycker du om min blogg?

Svar:
1, nisse är svensk ridponny, robyn vet vi inte :)
2, 14.
3, haha tycker det är en bra blogg, synd bara att den som skriver den är så patetisk !
4, bohuslän.
5, typ hela livet.
6, har nog ingen riktig idol, men tycker t.e.x tiffanyLV rider snyggt !
7,kom inte in på den :)

 

Malin  ([email protected]) om sista chansen .:

hur högt tävlar du clear round ??
Har du någonsin tävlat på alingsås ryttarsälskap?
kan du länka min blogg i din blogg!?
Jag ska länka din i såfall!

Svar:
1, som högst 1m
2, nej :)
3, haha, nej :)!

 

Isabella Bergh om sista chansen .:

vem/vilka brukar du träna för?
Hur länge har du ridit?
Vad är ditt mål inom ridningen?
Vem är din förebild? (Måste inte vara inom ridsporten)
Vad är de högsta du har hoppat?
Hur många dagar i veckan rider du?
Står du i privatstall eller stall på gården?
Vad är de högsta du har tävlat?
Ditt bästa minne med din ponny?

Svar:
1, vickan,maria,tina,torbjörn,jan :)!
2, hela livet.
3, på kort sigt - vill jag typ starta LB, med nisse och LA med robyn
på lång sikt -jag vill typ starta en klubb, och föda upp häst och sälja sen, klart att man vill bli elit ryttare, men det är inte direkt mitt mål
4, tiffanyLV.
5, med ponny - 110.
med storhäst 125
6, 7 :)
7, vi har stallt här på gården, men nisse står i privat stall ?
8, LA (b-ponny)
9, söta tufsan, som sket fullständigt i vad jag ville, och bara gick och rullade sig på ängarna.

Var det Felizia Brahm som hade Nisse innan dig ? :)

Svar:
ja det var det..

 

Jessika  ([email protected]) om tjena:

Redan storhäst alltså! Då blir det du och jag mot varandra ute på tävlingarna! ;)

Men det är väl inte hästen på bilden?

SVAR: nej, det är en ponny :)!

Agnes om nu skall moah snart in på st...:

Hej Emil!
Fin blogg du har, och grymt fin ponny!
Vad tävlar du för klasser? :)
 
SVAR: tack :)
runt LB .



alisha (: om kommer ni ihåg ?:

Ska du på något läger i sommar? :)

svar: såklart :)!



teheresebjork-frågestund på bloggen om tjena:):

hur är nisse att rida ?
hur är robyn att rida ?
vilken är den bästa hästen du ridit och varför ?

SVAR:
1,otroligt fin, liten studsig sak !2,stor ;)
3,simon, och nisse, simon är så himla duktig :) !


sååååå, orkar inte mer :) !



Kommentarer
what ?

hahahahaha, det blev tyyyp lite cp ::P

det får gå :)

2011-06-24 @ 12:28:31
Linnea - En ponnyryttare

Du ville gästblogga. Skicka vad du vill till [email protected] så fixar jag resten i kväll. Har du inte skickat innan ikväll så kan jag tyvärr inte lägga in det på bloggen.

2011-06-24 @ 16:16:08 | http://ungponnyn.blogg.se/
Emma

Hej! :)

Såg din annons om ridstövlarna.

kan du mäta dom i vaden, och maila mig om hur stora dom är runt?

Är mycket intresserad.

Mvh Emma

2011-06-24 @ 16:44:37 | http://emmawengelin.blogg.se/
mh

ser ju helt wierd ut,

kommer inte videon snart?;s

2011-06-24 @ 17:18:23
hannah birke

kan du inte skriva istället för video :P ?

2011-06-25 @ 00:22:22 | http://hannahbirke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback