mina mål under 2011

har ju inte direkt skrivit om mina mål, under 2011.
det tänkte jag göra nu, alltså nu när jag fått en ny HÄST så måste jag ju skriva mål i tre kategorier.
som ryttare   Nice suprice  robot shoot

som ryttare är det väl, att komma ut mer.
hoppa lite högre höjder, träna sitsen.
den har blivit mycket bättre men vill väl ha lite mer fin sits.
behöver också hitta sponsor!
sen att få hem både nisse och robyn hem hit :D!

med nisse, vill jag börja tävla lite dressyr typ LB:1.
och hoppa LC&LB med placering, vet att vi kan de :P!
sen att bra ha kul, och ta vara på tiden, för nisse blir ju inte direkt större.
och kommer snart inte kunna hoppa han mer..

med robyn, som är en helt otrolig hopphäst.
vill jag bara ut på så fort som möjligt och visa upp honom !
så himla fin häst verkligen!
och utvecklas tillsammans, för jag tror vi passar väldigt bra, han är ju bara 7 år, och inte så erfaren.
vilket jag inte heller är, men tänkte väl iallfall inom några månader placera oss i LC-LB och sen ta debut i LA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback