sååå.

sååå då var nisse uppe i bullaren, och jag får sommarlov från hästar, vilket kommer vara skönt på många sätt.
vila upp sig och bli pigg och glad igen.
nu känner jag mig bara trött på ridningen helt ärligt :)
men vet att efter sommaren kommer jag bli glad igen, så är det alltid.
men kommer inte vara HELT ledig från hästar, kommer åka på läger lite här och var :)
men det betyder ju också att jag inte komma skriva här i sommar :)

kommer hälsa på varje vecka :)


så ni får ha en riktigt bra sommarlov, så höres vi efter :D ?



Kommentarer
emma andersson

vilken fin ponny du har :) !

ha ett bra sommar lov också :D

2011-06-03 @ 19:59:09
fredrika

kan du inte lägga ut bilder på saker du köper utöver häst saker kläder du har på dig :) ?

2011-06-03 @ 20:07:33 | http://fredrikainaction.blogspot.com
emma strangnäs <3

hoppas du får en bra sommar emil :D

2011-06-03 @ 21:07:17
sofia camming

jävlar vad söt häst!

2011-06-15 @ 21:59:38 | http://jockeylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback