väldigt fin putsat ;) ?

många har frågat på sistonde hur jag gör när jag putsar mina grejer, och tänkte ta det nu.

Benskydd:
Tar en slags borste, och försöker borsta bort det mesta av smutsen, på skydden både torra och under rinnande vatten, sen så tar jag såpa.
jag har ett från verdus, men det funkar lika bra med vanligt yes eller något annat :)
gnuggar in såpan noga, och sköljer av det noga, sen så torkar jag av dom lite och tar på slitningsmedel, så att dom skall kunna ta mer smuts och slag.
låter torka och smörjer in, i glansputs.
(man kan ta vanlig lädervård :) !

Ren - skitig


Bara slitningsmedel !

Klara :)
dom är föresten till salu ;)



Stövlar:
Brukar fuska riktigt mycket när jag putsar stövlarna, för man tröttnar när man måste putsa dom så mycket.
Men tar iallafall en fuktig trasa och bara torkar av det värsta.
sen smörjer jag in med vanligt ''shampo'' och torkar av.
sprayar på lite slitningsmedel för läder skinn.
vilket är dumt på tretorn stövlarna xd ?
och sen på med lite glans, och mjukgörande :D!



skitiga






rena




(väldigt rena host*host ;)


Glansiga :D





lite mycket kanske ^^








Bara jag som tycket att mh stövlar är riktigt fula ?
dom är sköna iallafall :)!




Kommentarer
emelie hermansson

tjuuusigt ;)

2011-06-13 @ 17:25:12 | http://theloveoffmylife.blogplatsen.se
anna

va :O

dom är ju snyggish :d

men har sökt på dig på facebook, hittar inte lägg ut en bild så man vet vad du har för profilbild, vill skriva med dig !

2011-06-13 @ 19:13:41
Sanna Olsson

ofta du har veredus skydd, sen när? :O

2011-06-13 @ 21:56:13 | http://sannaaaaolsson.blogg.se/
veronica

ne, brukar ta mer :D!?

2011-06-15 @ 21:36:27
Natasha

neschh, dom e snygga <3

2011-06-17 @ 01:25:04 | http://natashaolsson
frida larsson

snyggt :D

2011-06-17 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback