en ponny att minnas !


Tufsan var evelin alexanderssons gammla ponny som jag lärde mig att hålla mig fast vid xd
hon var riktigt gammal när jag började rida henne 24 något, men mycket krut i.
efter att ha gått omkull och blivit rädd var det denna lilla ponny som jag fick tillbaka mitt självförtroende på.

(tufsan och tindra, sommaren 2009, när sabina hade dom)
Men som sagt hon var gammal och fick pension :)
nu går hon mest i hagen och lever livet som halvblind.
Hon kommer alltid betyda mycket för alla som ridit henne, en mycket speciell liten ponny.
som jag tyvär inte tror kommer vara kvar innan nästa vinter :'( 



Kommentarer
emma

naawww vad söt :)

2011-03-13 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback