satsar på oss !


Finste bilden på han tycker jag :')
Har fått hem pular träns som är lite mörkare.
Samma färg som pannbandet, om ni kan se på bilden ↑.
Den känslan jag har i magen, just nu är otrolig.
Vill bara satsa allt och komma ut och visa upp denna ina ponny, för han är verkligen det.
Och känenr mig så himla säker på hans rygg, även fast han slänger sig, bockar, stegrar, och springer iväg hur fort som helst, så känner jag mig ändå så säker att vi kommer lyckas.
har så sjukt många idér och saker som jag kommer testa på han, och är helt säker på att vi kommer klara det.
han behöver bara få förtroende för mig, det är det ända..
och det är väl den svåra biten, men jag får väl vara bestämd och lungn med han..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback