lite sen kanske..

har iallafall haft min lilla caiprinha i en månad nu på den tien har vi hunnit starta LD,
hoppat enstaka hinder på 110 115.
lärt oss att skritta ;)
jag har fått så mycket beröm för denna ponnyn, men också negativa som sagt att hon är för het för mig ..
och som inte kan se all kapacitet i denna ponnyn som jag kan.

jag och caiprinha passar varandra som handen i handsken!
men det finns så mycket att göra, med henne !
i början när jag fick henne kunde hon inte skritta utan små trippade höll jag in henne blev hon riktigt arg och ville inte gå med hård hand lixom ..
så få fick jag lätta och lägga på skänkeln då gjorde hon hopp och sånt, skiiiita jobbigt :(
men nu går det galant, hon skrittar på i en rask takt men det är okej för det är sån hon är.
hon söker ssig fram och vill alltid att man skall ria länre, hitta nya vägar.



min älskade ninja <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback