resultat

LD.
på framhoppningen så gick det inte bra, hon lyssnade inte alls utan bara rusade.
så jag sa till mamma att jag inte skulle gå in, men jag gjorde det ändå.
väl inne på banan så gick det jättebra, hon lyssnade och gick tillbaka.
hoppade alla hinder i grunden och omhoppning direkt efter, samma tempo tänkte inte ens på att det var omhoppning.
hoppade stort in på en mur så fick mycket fart efter och det var en ganska snäv sväng till nästa hinder, kände att jag kunde klara det så jag vänder henne för fort och glömmer bort yttersidan och svänger bara med innertygeln och innerskänkeln.
så vi gick omkull, pga min sväng och underlaget var såååååå dåligt typ 3 andra gick omkull och alla halkade något på banan.
men är så sjukt nöjd över min ponny faktiskt, det var inte hennes fel utan mitt och underlagets ..
massor av folk kom fram och sa gud vilken ponny ni köpt och vi skulle vunnit om vi ibnte gick omkull.
men det är inte det som räknas !
hon tappade en sko i fallet så jag kunde inte svarta henne LC :/

tyvär ingen film, haha det hade ni allt velat va ;)
men fina bilder som mirja tog, lägegr inte upp bilder innefrån banan det blev så suddigt.


suris :/











Kommentarer
Sandra P

Har för mig att jag sett denna ponnyn tävla i Alingsås en gång. Fast med en tjej.. Har du lånat den av en tjej? :)

Iaf, den var cool och hade jättefint steg när jag såg den :D kan det vara den?

2011-10-22 @ 17:10:52
Josefine p

Det såg jättebra ut förut när du red. Med lite mer rutin, samspel och ett lugnare tempo så kommer ni att gå långt Emil.

Jätte fin ponny du köpt dig. Önskar er all lycka!

2011-10-22 @ 17:38:50
Anonym

Åhhh den e så hiiimla sööt!!! :D :D

2011-10-22 @ 18:24:34
jasmine

guuud, ni passar verkligen tsm !

är det eller d ..

2011-10-22 @ 21:45:19
Malin

du är bäst ändå!"!!!

banorna kan va ganska halkiga nu men annars är ni helt klart bäst tillsammans

2011-10-23 @ 08:26:03 | http://ponnybilder.devote.se
Karlzzon

OMG va söt :o kolla sista bilden hihiiii!

2011-10-23 @ 10:02:55
karolin djurskog

skit fin ponny du skaffat !

2011-10-23 @ 18:32:06 | http://djurskoghorsemanship.se
karolin djurskog

kolla gärna min hemsida förreswtn

2011-10-23 @ 18:33:07 | http://djurskoghorsemanship.se
maria

guud, blir kär i din ponny verkligen !!!!!

Jessika

Supersöt ponny! Underlaget var det värsta jag någonsin har sett... och inne i ett ridhus liksom, helt otroligt. Jag har sett blöta gräsbanor som varit bättre att hoppa på än det där ridhusunderlaget! :(

2011-10-25 @ 14:18:37 | http://www.jessikaung.blogspot.com
Anonym

Du kommer att gå långt. Du har den rätta inställningen och är så driven. Och din ponny är av det rätta virket!

2011-10-29 @ 09:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback