Presentation av mig

Hejsan svejsan Emil heter jag!
Jag är 15 år och rider hest som heter Ninja :D hon e typ beeeest!!
Min idol är Isabella Bergh (cassechuck.blogg.se) hon är galet cool:)! Önskar jag var lika bra som hon! Btw så är jag kär i henne :') so in love! Fast hon gillar inte mig :(( *cut* *cut*
Jag är också väldigt intresserad av mode! KINGSLAND är min favvo!!<3333333 brukar gå runt med KINGSLAND ridbyxor på skolan :)) (bra sätt att få uppmärksamhet, många blickar u know ;)

Nu ska jag gå och lägga mig och sova och drömma om underbara isabella!<333

BILDEN ÄR PÅ HENNE<3333

Xoxo
Emil




Kommentarer
SaRaHåKaNsSoN

Naaaw så gulligt

2011-12-31 @ 10:39:02 | http://bloggarennn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback