J*VLA CP DATOR

kommer inte skriva så mycket denna vecka tror jag ):
min ena data är borta och denhärsugerhårt ):
men så är det en äcklig sara som håller på att ''kaxa'' och shit -.-
sånt irriterar mig folk som tror sig ..
och ljuger ..
jaja, ska rida julla imorgon :D
sköönt att få rida henne faktiskt det var ju 2 månader nu ):
så himla söt med sina skutt och bockningar :)
tar med kameran och tar lite kort :D
blir ni glada då :D ?

sen hittade jag lite bilder påmin älskade enets bacardi lemon :)
som  var min 2 häst fast var som min första <3
saknar den ponnyn :(
red in han själv m.m :)





Kommentarer
emma

är det julla :O

söt :D

2011-02-21 @ 19:50:43
emma

min dator är beest :D

söt häst

2011-02-21 @ 19:52:24
svar:

kommenterar du samma inlägg :O ?

2011-02-21 @ 19:53:04 | http://bohusponnyn.blogg.se/
Lisa

Varför sålde ni honom då?:)

2011-02-22 @ 09:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback