det låter väl bra ?

Jag har bestämmt mig för att börja blögga på ''halvtid''
Lägger ut bilder ibland, och lite inlägg om ridning och utrustning, låter inte det bra ?
Så ni får följa mig, i min utveckling lite grann iallafall.
det har hänt ganska mycket under dom här veckorna, jag har börjat träna nisse ordentligt.
hoppat 90 cm, vilket han gör super !
Är så himla nöjd med han, och hur han sköter sig nu !
han lyssnar på mig, och är mjuk och fin.
när vi hoppade förra torsdagen, då hoppade vi 85, då petade han första gången så fick rida iväg han lite mer, då gick det bättre :) !
men imorgon tänkte jag filma på hoppträningen, så kan ni få se en flyyyyggaaanndddeeee köttbulle, LOVAR ;)

gulle !"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback