tjeeenareee :)

hej, jag har absolut inte haft möjlighet till internett  i helgen.
min dator har fått cp, hade för mycket bilder, så kan inte gå in på den.
mamma ska rensa den, hittade massor av filmer när jag hoppar bacardi så dom kommer jag lägga upp xd !
såhär har min helg varit iallafall :)


Fredag: åkte till Tark klockan 8, var där hela dagen fram tills 5, var med mirja och tog kort, sök på emelie jilleskog@facebook  där finns alla bilder :P


Lördag: var med familjen, det kom folk firade pösk ^^


Söndag: jag hoppade nisse, räcke på 90- oxer på 70.
ville inte höja oxern, han var väldigt på tårna och stressade sig, så ville inte stressa.
men han var fin, så skal inte hoppa mer innan söndag (tävling).

Idag: hade gymnkana(stavning) , vilket han var helt annorlunda på :O
han var ganska seg, och fick inte upp galoppen, jag tror han har ont i hoverna, han har ju inga skor en, får dom på torsdag, men han var väldigt smidig och det vinner man mycket tid på också så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback