hur jag sköter min utrustning

det är olika med allt.
lädret spolar jag av och torkar sen så tar jag läder schampo och lödrar in allt, stryker av tar ett slags balsam, och låter vänta i 10 minuter torkar av , och tar ett svart medel som gör så lädret blir svartare eller brunare så det inte förlorar färgen !
efter det så tar jag ett annat medel som gör så det glänser trokar av så det är ett tunt lager :)
när det gäller annat som plast.
tillexempel  hjälmar och annat så gör jag som mirja lägger hjälmen i badkaret med  ett speciellt schampo torkar av det DIREKT och låter det stå i ett varmt rum i en timme sen så putsar jag hjälmen så den blir glansig :)



Kommentarer
lovis

tack, faktiskt intressant att veta hur andra gör :)

2011-02-24 @ 13:41:45 | http://thelifeofflovis.webblogg.se/
minnah

vilka produkter använder du ?

2011-02-24 @ 14:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback