kingsland dit och kingsland dit ;)

sitter och planerar vad jag ska köpa, då jag fått in mer pengar.
sitter just nu och kollar på bett, ridbyxor och en jacka från kingsland :)
min mamma är lite mer än trött på kingsland kan man väl säga ...
förut slängde hon ur sig ''kingsland hit och kingsland dit, jag och du vi kan åka till en loppis och köpa fina ridkläder''
själv handlar hon hela tiden, och det går inte att gå på torp med henne tillexempel då kommer man fram till den butiken man tänkt 3 timmar efter man skulle egentligen.
hon ska gå in i alla butiker med skor, ALLA.
köt kärring :)

sen har jag även kollat lite på ett shabrak :)


hade inte det varit snyggt med detta shabrak och en matchande huva och ett par soft up stigbyglar i samma färg :) ?








Kommentarer
Linnea - En ponny ryttare

Challe är riktigt fin i grönt. Provade igår o det var riktigt snyggt : Men skimmlar o svarta hästen passar i typ allt :D

2011-02-24 @ 11:26:02 | http://ungponnyn.blogg.se/
marre

min häst är skimmel och passar inte i grönt :O

2011-02-24 @ 13:33:32
Hulda

och det bästa om man ha det är att ha en svart häst för allt passar på dom :)ska man bara länka till din blogg är man med i tävlingen då?

2011-02-24 @ 15:18:01 | http://huldaeinarsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback