bästa och värsta tävling :)

Värsta '

den värsta tävlingen jag varit på måste varit en tävling som jag var på när jag var mindre :)
kommer ihåg att jag var rädd hela rundan och det gick fortare och fortare tappade stigbyglar och allt men klarade mig runt felfri och kom 12 :)
men var ändå värsta ):

Bästa '

bästa tävlingen var nog senaste clear rounden :D
kändes som allt bara fall på plats vi hittade distans och allt flöt på :)
hon var mjuk och lyssnade :)
skulle velat haft lite mer tryck i hon men :)
var inte felfri , men ändå min favortit :)
jävligt lungn :)
sen är det inte riktigt ''tävling''
annars är det klart LB,n på munkedals ridklubb :D
där vi vann klassen bland 20 startande var vi och 5 till som nollade :D

hoppas du gillade detta Mirja

clear rounden på tark hittar ni hääääärrrr ------------>  yepppiiiiiieeeeeeeh



Kommentarer
Brusella

SV Tack så jättemycket ! :D

2011-02-01 @ 17:33:33 | http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback