tjoooooo :D

Idag har jag varit hos nisse testat grejorna som jag köpte till han igår :)
jag red inte..
tycker fortfarande att det är hemskt på vägarna, vast klart..
det är ju bättre nu en det har varit men ska vänta en vecka till för det är massor av is fläckar överallt ):
men då ska jag försöka få någon galopp den här veckan iallafall :)
så idag i stallet har jag ..

*
mockat

* putsat, sadel och träns,benskydd m.m

*gått ut och gått med min buse :)
(nisse alltså)

*bytt nisses utrustning :)

* tagit isär träns, men kunde inte vara med i tävlingen :/

ska förklara det sista :)
vi skulle ha en tävling :)
vem som kunde sätta ihop ett träns fortast !
kände verkligen att jag hade chans att vinna för jag var den enda som haft egen häst bland alla och det underlättar :)
men just då kommer min mormor när vi ska starta så jag kunde inte vara med ):
men jag maria och kerstin ska tävla om jag kommer vinna :P



bild på nisse

hans äckliga gammla grimma :S



Kommentarer
miranda

fin ponny

2011-01-31 @ 00:13:44
emil

de e han .

2011-01-31 @ 00:14:15 | http://bohusponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback