dagens ridpass * från igår*

Jag red gustav.
vi red lite lydnad med ganska höga hinder :P
han var väldigt pigg och ville inte alls jobba sköt ifrån väggen HELA tiden så blev irriterad sch saktade av, flera gånger..
så tyckte inte det gick bra i uppvärmingen.
sen så försökte jag jobba han i fom, men det gick ju inte heller..
blev irriterad och försökte hur länge som helst, tillslut gick han ganska fint på mitt volten faktiskt.
sen så skulle vi trava över bommar och sen komma i trav göra helt efter bommarna och sen forsätta i trav till ett räcke.
Jag fick ha jätte höga händer för att få stopp xd
haha, men han hoppade fint och bra :)
sedan så skulle vi komma i trav på en bom, ett galopp språng till ett litet kryss och sen ett galopp språng till en oxer, det var väldigt kort imellan krysset och oxern så fick samla han mycket, kom lite nära första gången.
men han hoppar ju så bra så det spelar ingen roll med han xd
sen så hoppade vi en liten bana.
(80-90-100 cm)

Vickan tyckte att det gick super, själv tyckte jag att vi hade stora problem med tempot, och övergångarna.
men han var riktigt fin när jag väl fick han att gå som han skulle :)



Kommentarer
Anonym

Hej, vilken strl är det på de tretorn advance som är till salu? Mejla gärna!

/MOa

2011-03-17 @ 22:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback