dagens ridpass **

red för maria i snö paddoken :)
först kändes han.. på tårna !
men sen slappnade han av fint och jag jobbade på volter och skulle göra halt på ett ställe.
gjorde det i båda varven, och försökte få han i ''form'' men det gick ju sådär, då och då fick jag fin form på han men så koncentrerar han sig inte på mig utan på vad som händer runt omkring, sen när han blir trött, så hoppar han till och skal sticka.
men han var duktig, jag behöver träna på mina händer mycket nu, men det skal vi lösa :)


bild från idag




Kommentarer
Linnea

En liten tjockis ^^

2011-03-06 @ 20:31:33 | http://ungponnyn.blogg.se/
anna

fan vad feeettt xd

2011-03-07 @ 13:00:47
esmeralda

haha, vad duktig du är (A)

2011-03-07 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback