en häst att minnas !


Dockan var en nordsvensk som min farfar hade.
vid den här tiden mindes jag lite mer :)
hon var typ 178 i mankhöjd och aldrig blivit riden eller hanterad.
det var pågrund av henne som jag fick en HELT egen häst från början.
jag hade tjatat och tjatat som att få en egen häst och tillslut så ville jag börja rida in dockan..
jag var aknske 7 år och trodde att jag skulle kunna rida in en så stor häst xd
men det var bara jag som kunde hantera henne, alla andra hatade hon så det var mycket min förtjänst att hon var så lung som hon var i slutet !
iallafall så blev min mamma orolig och förstod att det nog var dags för egen ;)
har tyvär inga bilder på henne :(



vi var tvungna att avliva hon vintern 2007-2008 då hon trampat snett i boxen eller något :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback