pannband från hööks.



Jag tycker faktiskt att det är rätt fint !
Men dyon har ju tagit detta från hööks vilket många inte vet.
Annars brukar jag tycka att hööks är lite B men här har dom ju faktiskt lyckats..
Det är sådär lagom stora stenar och är inte så över drivet, som jag tycker att swarovski pannbanden kan bli.


Men ändå så har jag faktiskt tagit beslut och beställt ett i färgen guld, med brunt läder ;)
tror det kommer bli lagom bling bling





eller ?
det är ju inte hur fult som helst :)!



Kommentarer
clara alexandersson

tycker det är snyggt :D

2011-03-14 @ 19:53:32
majatildesvensson-TÄVLINGPÅBLOGGEN!

Det du har nu är ju fint, men swarovski pannbanden är sååå mycket snyggare :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback