ridhus idag ..

Det blir ridhuset idag, skal träna lite markarbete/hoppning och så får vi se vart det tar oss !
Maria skal vara min bitch, och hjälpa mig (A)
jaja, nu skal jag göra iordning lilla nisse.
Hoppas nu bara att han är duktig och gör som jag säger i hanterningen också, som tex transporten är ju inte det mest vanliga som händer utan det minsta problem.
tänkte också testa ett nytt bett !
hade tänkt mig gummi eller hack det tror jag skulle passa han bra !?
lägger upp bilder lite senare :)


skönt att slippa oroa sig för att man skal gå okull pågrund av isen :)



Kommentarer
Tuva

Fin blogg! :D



Sv: Tack! :)



vgd?

2011-03-12 @ 18:46:00 | http://tuvat.blogg.se/
mirja

Sv: Haha roligt har hon alltid tyckt att det varit ;) Bara att nu har hon fattat att man inte kan springa som fan igenom en hela bana för det blir inge bra då. Som hon gjode förr haha, tok häst!

Men aa jag ska testa och se hur de blir :D

2011-03-12 @ 19:48:12 | http://mirjadebruin.myshowroom.se
Theodora von Dörring

vi har eget ridhus ;)

2011-03-13 @ 00:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback