ridpasset igår ; :)

som sagt jag hade simon, han kändes först väldigt seg och inte alls motvillig, väldigt bångstyr ;)
men sen lite senare så blev han jättefin och gjorde lite öppna och slutna :)
har var mjuk och fin.
sen hoppade vi på volten, och då kändes han helt ofokuserad ville inte alls lyssna på mig, utan bara sprang, så gjorde jag ''sågen'' alltså höger vänster höger vänster, :)
då blev han SKIT fin verkligen :D
han lyssnade och jag  junde släppa han helt framför hindret utan att han ökade :')
så jag funderar på bohuscupen med han :D
vi får se :)
vill ha några felfira LB innan jag går ner för placering :)
jag har märkt nu att jag passar verkligen med den ponnyn alltså :D
kände mig HUR SÄKER SOM HELLST.
och han gick verkligen JÄTTEFINT :)




Kommentarer
Marre

Fatta att det är hemskt när man sågar hästen i munnen!

Alla är imot det för det är grymt synd om hästen!

2011-03-03 @ 16:28:07
Jessika

Svar: Jo det går att gilla bilden om du gillar Göteborg Horse Show först! Gör precis som det står här: http://enryttare.blogspot.com/2011/02/vill-du-ha-en-lank-betyg-pa-din-blogg.html tryck på precis de länkarna i den ordningen så funkar det. :)

2011-03-03 @ 20:03:50 | http://www.enryttare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback