är sjuk :/

tjenare, jag är och har varit sjuk hela veckan vet inte när det ger sig :/ men har kollat på massa klipp på youtube, som jag har endel åsikter om typ som nellie. är rätt glad över att ponny tiden leder mot sit slut, jag är ingen fläng ryttare det kan se flängigt ut på quackly men hatar de det. hatar också när det går för fort, studds lixom hur kul är det på b ponny typ över på en sekund ne, sen ser man massor av ungar på tävling som verkligen inte kan rida utan bara har en bra ponny, man ska inte tävla om man inte är säker eller kan rida. jag hade nisse nästan ett år och "tävlade" han en gång. fanns en mening med det, tycker man skall vänta tills man är redo, och vet hur hästen fungerar. som är han rädd för vatten mattor texter m.m sen är det såklart skillnad på alla hästar nisse.måste man känna väldigt bra om hanska hoppa med en. men quackly känner jag mig mycket mer säker på, vet redanatt han aldrig stannar på grund av höjd eller om det är läskigt, han stannar om man släpper stöder på handen eller skänkeln . det blir säkert cp text eftersom jag skriver på mobilen:/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback